کد خبر : 106798
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 14 جولای 2016 - 1:27

طرح سراسری آینه شمعدون در شبستر اجرا می‌شود

طرح سراسری آینه شمعدون در شبستر اجرا می‌شود

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان شبستر گفت:طرح سراسری آینه شمعدان در راستای جذب حمایت از اقشار مردمی در جهت کمک به تهیه جهیزیه نوعروسان در شهرستان شبستر اجرا می شود.

۲۱۳۱۴۹۴-۱به گزارش شبسترنیوز شاید باور نکنید؛ همین الان حدود ۷۵هزار نوعروس فقط به خاطر نداشتن جهیزیه، نمی‌توانند زندگی خود را آغاز کنند. نوعروسانی که ماه‌ها و شاید سال‌ها پشت در کمیته امداد منتظر کمکی ناچیز هستند.

حالا کمپینی با کمک نهادهای فرهنگی و کمیته امداد امام خمینی با عنوان «آینه شمعدون» راه افتاده که هدفش کمک به این نوعروسان و دختران دم بخت است.

حجت‌الاسلام محمد پرورش،  ، در گفتگو با خبرنگار شبسترنیوز  از اجرای  طرح سراسری «آینه شمعدون» در شهرستان شبستر، با مشارکت اداره اوقاف و امورخیریه خبرداد.

وی ادامه داد: هدف از اجرای این طرح کمک به تهیه جهیزیه برای ۷۵۰۰۰ نوعروس بوده که فرم‌های مخصوص در حاشیه نماز عید فطر پخش شد.

پرورش در بخش دیگر سخنان خود با تاکید بر اهمیت بحث ازدواج و آغاز زندگی جوانان افزود: باید از همه ظرفیت های مردمی و نهادهای دولتی و غیر دولتی برای فراهم کردن مقدمات تشکیل زندگی نوعروسان استفاده کرد.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شبستر خاطرنشان کرد: طرح آینه شمعدان مقدمه‌ای برای فعالیت در این عرصه خواهد بود و امید است، هیچ نوعروسی مشکل تهیه جهیزیه نداشته باشد.

پویش «آینه و شمعدون» طرحی مردمی برای کمک به نوعروسان و دختران دم بخت است. این کمپین که با همکاری نهادهای بزرگ فرهنگی کشور به راه افتاده از نیمه ماه رمضان امسال خود را رسانه ای کرده است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.