کد خبر : 106263
تاریخ انتشار : شنبه 9 جولای 2016 - 2:29

استکبار به دنبال ترویج بی حجابی و بی عفتی در جامعه اسلامی است

استکبار به دنبال ترویج بی حجابی و بی عفتی در جامعه اسلامی است

امام جمعه تسوج گفت: استکبار برای جایگزینی فرهنگ خود، به دنبال ترویج بی حجابی و بی عفتی در جامعه اسلامی هست و برای ترویج فرهنگ خود از طریق جنگ نرم وارد می شود تا حیاء ، عفت و حجاب را از جامعه بردارد.

۷۱۱۴۸۴-۱-۱-۱به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام بجانی  در خطبه­ های نماز جمعه تسوج با تبریک ایام عید سعید فطر گفت: عید سعید فطر شروع به کارگیری درسهایی است که در این ماه آموخته­ایم و تمام برنامه های دینی به خاطر این است که جامعه بشری را به سمت خداوند بکشانند اینکه زندگی شکل های مختلف اجتماعی ، سیاسی ، عبادی و … می افتد و همه آن شکل ها کم و بیش مشکلاتی دارند همه برای رسیدن به پروردگار است اگر غیر آن منظور باشد باطل است.

وی اظهارکرد: برای رسیدن به خدا باید بصورت دائم با دین و برنامه های دینی مرتبط باشد این ارتباط مختص ایام خاص نباشد، همین که ماه رمضان رفت ارتباط هم قطع شود آن موقع مانند نانی است که هر چه از تنور دورتر بیفتد سردتر می شود. اما اگر ارتباط با خداوند مستمر باشد به هدف می رسد. ما هم اگر مثلا در ماه رمضان ارتباط قوی داشته باشیم بعداً قطع کنیم به مقصد نمی رسیم بلکه باید ارتباط هر چند کم باشد باید مداوم باشد.

امام جمعه تسوج  با اشاره به مناسبت های هفته افزود:حوادث روز نشان دهنده دشمنی عمیق و تمام نشدنی استکبار جهانی با جهان اسلام است، مهمترین واقعه حمله رضا خان خائن به مسجد گوهر شاد به منظور کشف حجاب و تغییر لباس بود که انگلیسی های پلید اسلحه به دست رضاخان بی عقل دادند که در این حادثه هزاران تن به شهادت رسیدند طوری که اجساد را با کامیون دفن کرده و ۱۵۰۰ نفر هم به اسارت نیرو های قزاق گرفتار شدند.

وی ادامه داد:هدف از این کار تغییر فرهنگ اسلامی بود چون انسان تا وقتی که با فرهنگ خود و لباس خود وداع نکند نمی تواند فرهنگ و لباس دیگری را بپذیرد و اکنون نیز استکبار برای اینکه فرهنگ خود را جایگزین کند به دنبال ترویج بی حجابی و بی عفتی در جامعه اسلامی هست و استکبار برای ترویج فرهنگ خود در آن زمان به شیوه رضاخان وارد شد و اکنون نیز از طریق جنگ نرم وارد می شود تا حیاء ، عفت و حجاب را از جامعه بردارد که باید جلوی آن گرفته شود.

بجانی با اشاره به کشف کودتای نوژه در ۱۸ تیر سال ۱۳۵۹ اظهارداشت: اینها می خواستند با حمله به منزل امام راحل ،رهبر کبیر انقلاب اسلامی را از بین برده و ضربه به انقلاب بزنند، استکبار برای از بین بردن انقلاب توطئه ها و فتنه ها ی زیاد بکار برده که موفق نشده و نمونه اش فتنه ۱۸ تیر سال ۱۳۷۸ بود که از دانشگاه تهران شروع شد و با حضور حماسی مردم در ۲۳ تیر همان سال در دفاع از ولایت فقیه نقش بر آب شد. آن زمان در کودتای نوژه و در فتنه ۷۸ و نیز در فتنه ۸۸ عده ای که بصیرت نداشتند شیطان بر آنها غلبه کرده بود ، به دنبال اشرافی گری بودند در فتنه دچار لغزش شدند و با سخن گفتن و سکوت کردن موجب تقویت فتنه شدند .

وی اضافه کرد:کسانی که اکنون با حقوق های نجومی بیت المال را غارت می کنند و از نان فتنه گران سال های ۵۹ و ۷۸ و ۸۸ می باشند . در گناه این افراد چپاولگر بیت المال آن افراد فتنه گر هم شریک هستند چون قلب های هر دو آنها در تسخیر شیطان است ، چون هر دو به دنبال اشرافی گری و جاه طلبی هستند مرض قلبی آنها بصورت فتنه ظاهر شد ، مرض اینها بصورت غارت بیت المال.

 امام جمعه تسوج با اشاره به سالروز تخریب بارگاه و حرم بقیع در ۸ شوال توسط وهابیت یادآور شد: این مناسبت در کنار حوادث روز جهان اسلام مانند حادثه منا ، جلوگیری از حج ایرانی ها ، حوادث یمی و بحرین و سوریه و عراق ( حمله انتحاری دیشب به مرقد شریف حضرت سید محمد فرزند بزگوار امام هادی علیه السلام ) ناظر به این است ابر قدرت ها با اسلام مخالف هستند آنها می دانند اگر یک میلیارد مسلمان زیر پرچم اسلام جمع بشوند برای آنها زندگی کردن در دنیا مشکل می شود ، دست جنایت آنها قطع می شود برای حفظ خودشان حکومت های منحرف را ابزار محو اسلام قرار دادند.

وی خاطرنشان کرد:این ها با این کار می خواهند مسئله فلسطین و غاصب بودن اسرائیل را تحت الشعاع قرار دهند تا آنها در حاشیه امن این حوادث مشغول قتل و غارت باشند اما آنها نمی دانند که اولاد فاطمه که همه شیعیان هستند در طول تاریخ اسلام همیشه در برابر دستگاههای ظالم و جائر ایستادند و از اسلام دفاع کردند، زجرها کشیدند ، ناسزا شنیدند ، لای جرز دیوار قرار گرفتند ، قتل عام شدند اما مقاومت کردند و نگذاشتند بد خواهان اسلام را از بین ببرند و احکام خدا را محو کنند همان ها که در جنگ ۳۳ روزه اسرائیل غاصب را به زانو در آوردند الان هم قادرند آل سعود و اسرائیل به ذلت بکشانند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.