کد خبر : 106244
تاریخ انتشار : جمعه 8 جولای 2016 - 11:35

برگزاری نخستین جلسه تمرینی و دروازه‌بانی که راهی بیمارستان شد

برگزاری نخستین جلسه تمرینی و دروازه‌بانی که راهی بیمارستان شد

تیم تراکتورسازی برای برپایی اردوی آماده‌سازی خود، ظهر پنجشنبه تبریز را به مقصد تهران ترک کرده و نخستین جلسه تمرینی خود را در این شهر برگزار کرد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، تیم تراکتورسازی که ظهر دیروز (پنجشنبه) از طریق فرودگاه شهید مدنی تبریز، این شهر را به مقصد تهران ترک کرده بود تا اردوی آماده‌سازی خود را در پایتخت برپا کند، بعدازظهر همین روز نیز نخستین جلسه تمرینی خود را در شهر تهران برگزار کرد.

در این جلسه تمرینی که با حضور همه بازیکنان برگزار شد، محمدامین بهرامی دروازه‌بان جوان تیم تراکتورسازی پس از برخورد شدیدی که با لوسیانو ادینیو داشت، از ناحیه سر مصدوم شد و به بیمارستان انتقال یافت.

سینا عشوری و محمدرضا اخباری، هافبک و دروازه‌بان تیم تراکتورسازی هم که در آخرین جلسه تمرینی این تیم در تبریز دچار مصدومیتی جزئی شده بودند، در تهران بدون هیچ مشکلی به همراه سایر بازیکنان تمرین کردند.

همچنین محل برگزاری نخستین دیدار تدارکاتی تیم تراکتورسازی در اردوی تهران هم که قرار بود مقابل تیم پیکان برگزار شود، تغییر یافت.

شاگردان قلعه‌نویی ابتدا قرار بود در استادیوم شهدای شهر قدس تهران مقابل تیم پیکان تهران قرار گیرند اما بر اساس اخبار رسیده از اردوی تراکتورسازان، محل برگزاری این دیدار تغییر یافته و این بازی تدارکاتی در زمین پیکان شهر برگزار می‌شود.

هواداران تیم تراکتورسازی از شهرهای مختلف آذربایجان نیز طی روزهای گذشته تبلیغات گسترده‌ای در شبکه‌های مجازی برای حمایت از تیمشان به راه انداخته‌اند.

پرشورها قصد دارند به کمک هواداران تیمشان در تهران، با حضور در دیدارهای این تیم و حمایت از سرخ پوشان دیدار آذربایجان در رقابت‌های جام شهدا، حمایت خود را از تیم تراکتورسازی اعلام کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.