کد خبر : 105683
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 جولای 2016 - 9:50

هجمه عناصر ضدانقلاب به‌ نظام در بحث حقوق‌های نجومی/توافق آنکارا و تل‌آویو خیانتی علیه آرمان‌های فلسطینیان است

هجمه عناصر ضدانقلاب به‌ نظام در بحث حقوق‌های نجومی/توافق آنکارا و تل‌آویو خیانتی علیه آرمان‌های فلسطینیان است

امام جمعه اهر با اشاره به اینکه اسلام هراسی و تشکیل گروه تروریستی داعش سیاست استکبار جهانی ایجاد هاله‌ای امن برای صهیونیست‌ها جهت به حاشیه کشیده شدن مسئله فلسطین است، گفت: توافق آنکارا و تل‌آویو خیانتی بزرگ برعلیه آرمان‌های فلسطینیان است.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، آیت‌الله جواد حاجی‌زاده با اشاره به اینکه روز جهانی قدس نقطه عطفی در جهان اسلام و روز یک‌صدایی ملت مسلمان برای آزادی فلسطین اشغالی است، اظهار داشت: اگر مشکل فلسطین که همیشه تحت زورگویی‌های اسرائیل قرار گرفته رفع شود، بدون شک مابقی مسائل جهان اسلام قابل حل و فصل خواهد بود و به‌نوعی همین فلسطین کلید رمزآلود در جهان اسلام است.

وی با اشاره به اهمیت روز قدس، افزود: رژیم غاصب و کودک کش صهیونیستی مدام تلاش می‌کند تا مسئله فلسطین و مسجدالاقصی از اذهان عمومی به‌ویژه مسلمانان جهان پاک شود و از تلاشی برای حذف نام سرزمین‌های اشغالی دریغ نمی‌کنند.

امام جمعه اهر بابیان اینکه خشم آتشین مسلمانان در راه‌پیمایی روز جهانی قدس شعله‌ور‌تر از سال‌های گذشته بود، تأکید کرد: به برگزاری راه‌پیمایی روز جهانی قدس با این شکوه و عظمت افتخار می‌کنیم و درحالی‌که رژیم آل سعود علیه صهیونیست‌ها همانند ایران و سایر ممالک اسلامی موضع‌گیری می‌کردند ولی متأسفانه با آمریکا و اسرائیل دست پیمان داده‌اند.

وی ادامه داد: خائنین سعودی با همراهی آمریکا و اسرائیل مرتکب جنایت‌های متعددی در یمن، بحرین و فلسطین شده و حقوق مردم این کشورهای مظلوم را پایمال می‌کنند و اگر بگوییم این سعودی‌ها، آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها روی جانیان تاریخ را سفید کرده‌اند، حرف گزافی نگفته‌ایم.

آیت‌الله حاجی‌زاده، هدف استکبار جهانی را از تشکیل گروه‌های تروریستی امثال داعش را ایجاد تنش بین مسلمانان عنوان کرد و گفت: تروریست‌های داعش اسلامی را علم می‌کنند که اسلام آمریکایی است که با ایجاد تنش و کشتار بین مسلمانان هم سیاست اسلام هراسی را دنبال کرده و هم صهیونیست‌ها را از بابت مسئله فلسطین در هاله‌ای امن نگه دارد تا مسلمانان سرزمین اشغالی را فراموش کنند.

وی با تأکید بر اینکه توافق ترکیه با اسرائیل خیانتی بزرگ علیه آرمان‌های فلسطینیان است، تصریح کرد: باید تأسف خورد که کشور ترکیه با ۹۸ درصد جمعیت مسلمان، دست دوستی به دست عاملان کشتار مسلمین می‌دهد و این توافق بین آنکارا و تل‌آویو خیانتی علیه مسلمانان بوده و صهیونیست‌ها بزرگ‌ترین دشمن اسلام است.

آیت‌الله حاجی‌زاده با اشاره به اینکه هدف امام خمینی(ره) از نام‌گذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان تکیه‌بر توان ملت‌های مسلمان بود نه دولت‌های جیره‌خوار و وابسته، گفت: جای بسی خوشحالی است در کشوری همچون ایران مردم به‌راحتی در راه‌پیمایی روز جهانی قدس حضور می‌یابند ولی در برخی از کشورها که سران آن‌ها به استکبار جهانی وابسته است، حتی نمی‌توانند در دفاع از هم نوعان مسلمان خود به راه‌پیمایی بپردازند.

وی با اشاره به اینکه راه‌پیمایی‌های مسلمین جهان در روز جهانی قدس روزی به ثمر خواهد نشست، یادآور شد: زمانی دعاها، خواسته‌ها و راه‌پیمایی‌ها به ثمر می‌نشیند که رژیم صهیونیستی این غده سرطانی از نقشه جهان حذف و نابود شود و دولتی مردم در فلسطین ایجاد شود و آنگاه دعاهای مسلمانان نتیجه خواهد داد.

امام جمعه اهر بابیان اینکه پیام روز جهانی قدس این است که امت مسلمان هیچ‌گاه زیر بار ظلم مستکبران نخواهند رفت، بیان کرد: حضور میلیونی ملت مسلمان در جای‌جای دنیا این بود که از رفتن به زیر بار ظلم نرفته و در مقابل شبکه‌های صهیونیستی و مستکبری ایستادگی کرده و هم پای نیروهای مقاومت می‌ایستند.

وی با تأکید بر اینکه حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری ایران در خلیج همیشه فارس نمونه‌ای از بدعهدی آمریکایی‌ها به حقوق بشر است، افزود: حمله آمریکا به هواپیمای مسافربری که ۲۹۸ سرنشین اعم از زنان و کودکان را به کام مرگ کشاند که نشان‌دهنده نقض آشکار حقوق بشر و یکی از جنایت‌هایی بود که علیه ایرانیان مرتکب شد.

آیت‌الله حاجی‌زاده تصریح کرد: تاکنون آمریکایی‌ها در ایران مرتکب جنایت‌های متعددی شده‌اند که تنها یکی از جنایت‌ها حمله به هواپیمای مسافربری در خلیج‌فارس بود، هر کشوری به جزء آمریکایی‌ها می‌تواند ادعای حقوق بشر کنند شاید ممانعتی نداشته باشد ولی همین آمریکا در طول تاریخ باعث مرگ هزاران تن از مردم بی‌دفاع شده و هرجایی که خون و خونریزی و جنایتی شده پای آمریکایی‌ها در میان بوده است.

امام جمعه اهر با اشاره به اینکه وظیفه کنونی دولت برخورد جدی با دریافت‌کنندگان حقوق‌های نجومی مدیران است، ابراز داشت: اکنون بعد از افشاگری‌ها در خصوص حقوق‌های نجومی مدیران قوه قضائیه و دولت هر چه سریع‌تر نسبت به دستورات مقام معظم رهبری برای برخورد با حقوق‌های نجومی اقدام کنند.

وی با بیان اینکه در موضوع پرداخت حقوق‌های نجومی به برخی از مدیران، زمینه سوءاستفاده عناصر ضدانقلاب علیه نظام جمهوری اسلامی فراهم کرده و فعالیت‌هایی نیز در این جهت انجام می‌شود، تصریح کرد: چرا باید در کشور مسائلی از این دست اتفاق بیافتد تا عناصر ضدانقلاب در تبلیغات خود علیه جمهوری اسلامی استفاده کنند.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.