کد خبر : 105680
تاریخ انتشار : یکشنبه 3 جولای 2016 - 9:46

برخی اتفاقات هواداران را از استادیوم فراری می‌دهد/”تکریم هوادار در ورزشگاه” شعار کانون هواداران است

برخی اتفاقات هواداران را از استادیوم فراری می‌دهد/”تکریم هوادار در ورزشگاه” شعار کانون هواداران است

رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی معتقد است که برخی مشکلات موجود در استادیوم، هواداران را از حضور در ورزشگاه منع می‌کند.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، اسماعیل قلیچ‌خانی درباره اقدامات کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی پس از آغاز مجدد فعالیت خود، اظهار داشت: پس از انتصاب به‌عنوان رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی، تصمیم گرفتم که در نخستین اقدام طی جلسه‌ای با لیدرهای تیم، مشورت و هم فکری‌های لازم را با آنان داشته باشم.

وی افزود: در این جلسه رایزنی‌های خوبی با لیدرهای باشگاه در جهت بهبود شرایط سکوها و هواداران داشتیم. نخستین هدف ما در حال حاضر این است که هواداران را به جهتی سوق دهیم که فقط تیم را تشویق کنند، چراکه برای ما تیم تراکتورسازی، مهم‌تر از اشخاص است.

رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی خاطرنشان کرد: امیدوارم هواداران ما درعین‌حال که تیم را تشویق می‌کنند، کوچک‌ترین بی‌احترامی را نسبت به عوامل، کادر فنی و بازیکنان نداشته باشند. همه عوامل باشگاه تراکتورسازی تنها برای موفقیت این تیم تلاش می‌کنند و هیچ‌کدام از آنان دوست دارند که تیمشان در رده‌های جدول رده‌بندی قرار گیرد. آنان برای موفقیت تراکتورسازی تلاش می‌کنند و هواداران هم باید به آنان احترام گذاشته و با تشویق‌های خود، کادر فنی و بازیکنان را در جهت رساندن تراکتور به جایگاه واقعی خود، یاری کنند.

قلیچ خانی با اشاره به آشتی دوباره هواداران با تیم تراکتورسازی و حضور پرشور آنان در تمرینات این تیم، خاطرنشان کرد: برای بازگردان هواداران به استادیوم، علاوه بر بستن یک تیم خوب، ما نیازمند فراهم کردن زیرساخت‌های این امر هستیم. هواداران باید در استادیوم، از حداقل‌ترین امکانات ممکن مانند آب آشامیدنی سالم، راه دسترسی، سکوهای مناسب و ایاب و ذهاب بهره‌مند باشند تا بتواند با خیالی آسوده در استادیوم حضور یابد.

وی تصریح کرد: طی روزهای گذشته با ریاست هیئت فوتبال و ریاست ورزش و جوانان استان آذربایجان شرقی جلسه‌ای برگزار کردیم تا بتوانیم با کمک آنان وضعیت خدمات به هواداران را در استادیوم‌ها بهبود ببخشیم. متاسفانه در حال حاضر  برخی اتفاقات و مشکلات موجود، هواداران را از استادیوم فراری می‌دهد و باعث می‌شود که وی تماشای بازی از تلویزیون را به حضور در استادیوم ترجیح دهد.

رئیس کانون هواداران باشگاه تراکتورسازی گفت: شعاری که من برای کانون هواداران در نظر گرفته‌ام، «تکریم هوادار در ورزشگاه» است که ما اگر بتوانیم به این مهم دست پیدا کنیم تا هواداران بتوانند بدون کوچک‌ترین دغدغه‌ای در استادیوم حضور یافته و با آرامش فقط تیم خود را تشویق کنند، آنان را دوباره با ورزشگاه‌ها آشتی خواهیم داد.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.