کد خبر : 104625
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 28 ژوئن 2016 - 10:39

از تغییر فرماندار تا خسارات سیل در شبستر

از تغییر فرماندار تا خسارات سیل در شبستر

نماینده مردم شبستر در مجلس در خصوص اخبار مطرح شده در خصوص بازنشسته شدن و تغییر فرماندار شبستر گفت: وی فعلا در سمت فرمانداری هست و ما نیز با وی همکاری خواهیم کرد.

۶۴۴۸۲۵۶۵_۶۶۹۴۲۷۸۹aefadبه گزارش شبسترنیوز معصومه آقاپور علیشاهی در گفت‌و‌گو با فارس، در خصوص حوادث غیرمترقبه اخیر در شهرستان شبستر و خسارت‌های وارد شده به باغات و اراضی زراعی این شهرستان‌ها، اظهار داشت: با توجه به بروز این حوادث به شدت پیگیر جبران خسارت و گرفتن اعتبار از مدیریت بحران وزارت کشور هستیم.

وی افزود: با توجه به اینکه بر اساس مصوبه‌ای در سال ۸۸ اختیارات مدیریت بحران استان‌ها محدود شده است، به شدت پیگیر اصلاح این قانون در مجلس هستیم.

آقاپور در ادامه در خصوص بحث کوره‌های آجرپزی وایقان و مشکلات این واحدها، گفت: واقعیت این است که مردم در سختی هستند امیدواریم بتوانیم امکاناتی را برای بهبود شرایط ایجاد کنیم با توجه به این مساله شاید حتی تصمیماتی منجر به تغییر کاربری در کوره‌های آجرپزی شود تا این تهدید را به فرصت تبدیل کنیم.

نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی، در خصوص اخبار مطرح شده در خصوص بازنشسته شدن فرماندار شبستر نیز گفت: وی فعلا در سمت فرمانداری هستند و ما نیز با وی همکاری خواهیم کرد.

برچسب ها : ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.