کد خبر : 103985
تاریخ انتشار : شنبه 25 ژوئن 2016 - 13:01

طرح “همای رحمت” در اهر توزیع می‌شود

طرح “همای رحمت” در اهر توزیع می‌شود

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اهر گفت: به مناسبت ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر ۱۵۰۰ بسته غذایی در بین فقرا و نیازمندان شهرستان اهر توزیع می‌شود.

به گزارش شبستر خبر به نقل از تسنیم، فیض‌الله محمدیان در گفت‌وگو با خبرنگاران، با بیان اینکه طرح همای رحمت امسال هجدهمین سال را پشت سر می‌گذارد و به‌عنوان طرح ملی توسط جمعیت هلال‌احمر در سطح کشور اجرا می‌شود، اظهار داشت: در اویل اجرای طرح همای رحمت در شهرستان اهر از ۳۰ بسته غذایی شروع کرده‌ایم که اکنون توانسته‌ایم این تعداد را به بیش از ۱۵۰۰ بسته غذایی برسانیم.

وی با اشاره به اینکه برای اجرای طرح همای رحمت در شهرستان اهر، هلال‌احمر با نهاد‌ها و مؤسسات خیریه و خیرین همکاری می‌کند، افزود: در اجرای این طرح از ایده‌های مؤسسات خیریه و مساعدت‌های خیرین اهر و اهری‌های مقیم تبریز و حتی اهری‌های مقیم تهران توانستیم طرح همای رحمت را اجرایی کنیم.

محمدیان بابیان اینکه به مناسبت ماه مبارک رمضان و شب‌های قدر ۱۵۰۰ بسته غذایی در بین فقرا و نیازمندان شهرستان اهر توزیع می‌شود، ادامه داد: ارزش ریالی هر از بسته‌های غذایی ۷۱ هزار تومان بوده و مجموع هزینه کرد برای یک هزار و ۵۰۰ بسته غذایی به بیش از ۱۱۳ میلیون تومان می‌رسد که به مناسبت شب‌های قدر در قالب طرح همای رحمت جمعیت هلال‌احمر در میان نیازمندان و فقرا توزیع خواهد شد.

رئیس جمعیت هلال‌احمر شهرستان اهر با تأکید بر اینکه توزیع بسته‌های غذایی طرح همای رحمت از امروز شروع‌شده است، اظهار کرد: از جمع بسته‌های غذایی ۴۰۰ بسته در بین خانواده‌های تحت پوشش بهزیستی، ۱۵۰ بسته در بین خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد شهرستان هوراند و ۱۵۰ بسته غذایی دیگر نیز بین خانواده‌های تحت حمایت انجمن حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان شهرستان اهر توزیع می‌شود.

وی اضافه کرد: حدود یک هزار و ۱۰۰ بسته غذایی توسط ادارات بهزیستی، کمیته امداد امام خمینی (ره) و انجمن حمایت از خانواده‌های نیازمند زندانیان شهرستان اهر توزیع می‌شود و مابقی در خانه‌های هلال در حاشیه شهر اهر در بین خانواده‌هایی که تحت پوشش کمیته امداد و بهزیستی نیستند شناسایی و توسط تیم‌های مستقر در خانه‌های هلال بین خانواده‌های نیازمند توزیع خواهد شد.

محمدیان با اشاره به اینکه ۲۱ رمضان مصادف با شهادت امیرالمونین (ع) ضیافت افطار با عنوان سفره مهربانی در حاشیه شهر اهر برگزار می‌شود، تأکید کرد: هزینه‌های ضیافت افطار سفره مهربانی که از سوی خیرین و موسسه خیریه امام سجاد (ع) اهر و سایر ارگان‌ها تأمین‌شده ضیافتی برای افطار نزدیک به ۷۰۰ نیازمند در حاشیه شهر اهر برپا می‌کنیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.