کد خبر : 103129
تاریخ انتشار : دوشنبه 20 ژوئن 2016 - 11:22

احداث پارک مهمانپذیر در مجموعه یادگار امام برای هواداران فوتبال

احداث پارک مهمانپذیر در مجموعه یادگار امام برای هواداران فوتبال

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام(ره) تبریز گفت‌: احداث پارک مهمانپذیر یادگار امام(ره) در مجموعه مشرف به اتوبان شهید کسایی با هدف پذیرایی از مسافران و شهروندان و علی‌الخصوص تماشاگران و هواداران فوتبال است.

به گزارش شبستر خبر، فارس به نقل از روابط عمومی اداره کل ورزش و جوانان آذربایجان شرقی، حبیب مقصودی اظهار داشت: مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) واقع در کریدور جنوبی تبریز قرار داشته که نسبت به آب و هوای اقلیمی تبریز صاحب هوای ملایم در تابستان و سردتر در زمستان است که با وجود تپه‌های ماهوری و ماسه‌ای امکان تبدیل به یک منطقه گردشگری و ورزشی را با توجه به وجود آلودگی‌های صنعتی تبریز دارد.

مقصودی در ادامه گفت‌: در صورت بسط و توسعه قابل ملاحظه فضای سبز در این مجموعه و تأمین موضوع آبیاری آن می‌توان ریه تنفسی برای تبریز و شهروندان واقع شود.

مقصودی گفت: این مهم در جهت ارتقاء محیط زیست و توسعه فضای سبز و در راستای نیل به این چشم‌انداز هدفمند با رویکرد پایدار با هماهنگی و ارائه خدمات توانمند و برنامه‌ریزی شده است.

وی افزود‌: از طرف شهرداری منطقه ۳ و با حمایت شورای اسلامی و شهرداری کلانشهر تبریز ، سازمان پارک‌ها و فضای سبز اقدامات مهمی در جهت احیای درختان موجود و کاشت درختان جدید‌، مهندسی موضوع آبیاری قطره‌ای و تأمین آب مورد نیاز‌، ترمیم بافت فرسوده آبیاری قطره‌ای و کاشت نزدیک به بیست هزار اصله نهال و رعایت جایگزینی و درخت کاری با استفاده از گونه‌های مقاوم به کم‌آبی صورت گرفته است.

وی در خصوص اقدامات مهم صورت گرفته افزود‌: احداث پارک مهمانپذیر یادگار امام (ره) در مجموعه مشرف به اتوبان شهید کسایی با هدف پذیرایی از مسافران و شهروندان و علی‌الخصوص تماشاگران و هواداران فوتبال است که در جهت زیبایی و حفظ محیط زیست هدیه‌ای گرانبها به شهروندان عزیز است.

مدیر مجموعه ورزشی یادگار امام (ره) تبریز تاکید کرد‌: در سال جاری و در سال‌های آتی نیز کاشت درخت و نهال با همکاری شهرداری کلانشهر تبریز با سیستم جدید آبیاری قطره‌ای در جهت تقویت مدیریت سبز‌(توسعه فضای سبز و صرفه‌جویی در مصرف آب) در جهت توسعه محیط زیست و توسعه پایدار از برنامه‌های مهم ما است.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.