کد خبر : 102970
تاریخ انتشار : یکشنبه 19 ژوئن 2016 - 13:16

جلسه ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش منطقه شبستر برگزار شد

جلسه ستاد اوقات فراغت آموزش و پرورش منطقه شبستر برگزار شد

با حضور مدیر آموزش و پرورش و جمعی از مسئولین و نمایندگان ادارات شهرستان، جلسه ستاد اوقات فراغت دانش آموزان برای فصل تابستان برگزار شد.

به گزارش شبسترنیوز، شاددل معاون پرورشی آموزش و پرورش منطقه ضمن اشاره به برنامه ریزی مناسب برای دانش آموزان در فصل تابستان تصریح کرد: برای بهینه سازی اوقات فراغت دانش آموزان ۲۵ پایگاه تابستانی در قالب کانون‌ها، دارالقرآن‌ها و سالن‌های ورزشی مدارس پیش بینی شده است و ثبت نام دانش آموزان تا شروع کلاسها در اول تیرماه ادامه دارد.

صمد شاددل اظهار داشت: فرهنگ غنی سازی اوقات فراغت در میان خانواده ها ضعیف است که باید برای فرهنگ سازی گام های خوبی برداریم و یکی از راهکارها برگزاری مراسم افتتاحیه و اختتامیه برای اوقات فراغت دانش آموزان و تجلیل از دانش آموزان فعال در حوزه فعالیت های تابستانی است.

 وی افزود: دانش آموزان با توجه به علاقمندی ها و توانایی های خود می توانند  در رشته های قرآن و معارف اسلامی، آموزش رایانه، مشاوره، فنی ومهارتی، رباتیک، هنرهای تجسمی (نقاشی، طراحی، خوشنویسی، و …) زبان انگلیسی ، رشته های ورزشی (فوتبال، فوتسال ،تنیس روی میز، والیبال، بسکتبال، آمادگی جسمانی  و …)، خبرنگاری و عکاسی و … نام نویسی نموده  و از یکم تیرماه در کلاسها  شرکت کنند.

شایان ذکر است که شرکت کنندگان در این میزگرد بر بهینه کردن و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان، لزوم مشارکت جدی مردم و رسانه ها در خصوص بازتعریف اوقات فراغت برای رسیدن به نگرش درست در این حوزه، استفاده صحیح از تمام ظرفیت های موجود، هم افزایی دستگاه های متولی غنی سازی اوقات فراغت،پرهیز از موازی و دوباره کاری و داشتن انسجام و وحدت رویه ای در اجرای برنامه ها و افزایش حساسیت خانواده ها نسبت به هزینه کردن ها برای سلامت جسمی و روحی فرزندان و پیشگیری از آسیب های مختلف اجتماعی تاکید کردند.

در پایان این جلسه مسئولین حوزه علمیه امام خمینی(ره) شبستر، دانشگاه علمی کاربردی شبستر، اداره ورزش و جوانان شهرستان، اداره فرهنگی و ارشاد اسلامی و اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شبستر و بسیج دانش آموزی منطقه آمادگی خود را برای بهینه کردن و غنی سازی اوقات فراغت دانش آموزان در فصل تابستان اعلام کردند.

 IMG_0838

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.