کد خبر : 102456
تاریخ انتشار : چهارشنبه 15 ژوئن 2016 - 0:19

اجرای طرح ضیافت الهی در مساجد و بقاع متبرکه شهرستان شبستر

اجرای طرح ضیافت الهی در مساجد و بقاع متبرکه شهرستان شبستر

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان شبستر از اجرای طرح ضیافت الهی در مساجد و بقاع متبرکه شهرستان شبستر خبرداد.

۲۵۰x199xparvaresh_wm.jpgqitoknXcpEfce.pagespeed.ic_.Cfiuf65ng_به گزارش شبسترنیوز حجت‌الاسلام محمد پرورش در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این خبر، گفت: طرح ضیافت الهی با هدف ترویج و تبلیغ مفاهیم قرآنی و ایجاد فضای معنوی انس با قرآن کریم و اجرای دقیق نیات واقفان خیراندیش به اجرا درآمده است.

وی اظهار کرد: طرح ضیافت الهی از ابتدای ماه مبارک رمضان در مساجد جامع و سایر مساجد و بقعه های  متبرکه شهرستان شبستر و همچنین سایر مساجد و بقعه متبرکه صوفیان در حال برگزاری است که با استقبال گسترده عموم مردم نیز روبرو شده است.

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شبستر  با اشاره به برنامه‌های تدارک دیده شده در ایام الهی ماه مبارک رمضان، افرود:  سخنرانی روحانی، پرسش و پاسخ به مسائل شرعی و شبهات، جزءخوانی و برپایی نمازهای جماعت از جمله‌ ویژه برنامه‌های این طرح می‌باشد.

وی ادامه داد: همچنین برنامه شبی با قرآن در ۱۹ رمضان و ترتیل خوانی قرآن کریم در مسجد صاحب الزمان شبستر از دیگر برنامه‌ها در اجرای طرح ضیافت الهی است.

پرورش با بیان اینکه ماه رمضان فرصتی مناسب جهت بهره‌گیری از فضائل این ماه است ، گفت: ترویج مسائل قرآنی، روح معنویت و ایمان را در جامعه گسترش داده و سبب جذب جوانان به سمت معنویات می‌شود.

رئیس اداره اوقاف و امورخیریه شبستر خاطرنشان کرد: در شب‌های قدر نیز ویژه برنامه‌های فرهنگی و مذهبی در مساجد این شهرستان برگزار  می شود.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.