کد خبر : 1023
تاریخ انتشار : یکشنبه 24 نوامبر 2013 - 7:31
چاپ خبر دیدگاه‌ها برای علی لو در نطق میان دستور: آمریکا در برابر حق هسته ای ایران تمکین کرد بسته هستند

علی لو در نطق میان دستور: آمریکا در برابر حق هسته ای ایران تمکین کرد

علی لو در نطق میان دستور: آمریکا در برابر حق هسته ای ایران تمکین کرد

به گزارش شبسترنیوز، علی علی لو نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود درباره توافق صورت گرفته بین تیم مذاکره کننده هسته ای و گروه 1+5 گفت: از همه زحمات تیم مذاکره کننده خصوصاً زحمات شخص آقای ظریف تشکر می کنم و امیدوارم پیوسته در تمام مراحل انجام وظیفه خطیر


به گزارش شبسترنیوز، علی علی لو نماینده مردم شبستر در مجلس شورای اسلامی در نطق میان دستور خود درباره توافق صورت گرفته بین تیم مذاکره کننده هسته ای و گروه 1+5 گفت: از همه زحمات تیم مذاکره کننده خصوصاً زحمات شخص آقای ظریف تشکر می کنم و امیدوارم پیوسته در تمام مراحل انجام وظیفه خطیر وزارت امور خارجه موفق باشد.

وی ادامه داد: بر اساس گفته های آقای ظریف اگر آن گونه که اظهار می نماید حق غنی سازی در داخل کشورمان توسط گروه 1+5 به رسمیت شناخته شده است و در متن توافقنامه درج شده و ادامه فعالیت هسته ای توسط دانشمندان مورد قبول واقع شده است بنده از این تریبون به رهبر معزز، دولت محترم و ملت بزرگ تبریک عرض می کنم.

علی لو با بیان اینکه در سال 2003 آمریکا فعالیت 164 سانتریفیوژ را قبول نمی کرد ادامه داد: امروز در سایه رهبری داهیانه امام خامنه ای و با مقاومت ملت شریف نه فقط آمریکا بلکه سرسپردگان آنها نیز به حق هسته ای ما تمکین نمودند.

این نماینده مجلس در ادامه گفت: اما اگر خدایی ناکرده توافقنامه خلاف آن باشد و خطوط قرمز تعیین و تبیین شده توسط مقام معظم رهبری رعایت نشده باشد جناب آقای ظریف و اعضای مذاکره کننده باید در مقابل این غفلت و قصور در برابر نمایندگان و مردم عزیزمان پاسخگو باشند.

وی با بیان اینکه آن چه مسلم است این است که محتوای این توافقنامه نه بر مردم و نه بر نمایندگان روشن نیست، ادامه داد: لذا بر اساس حق نمایندگی انتظار داریم خانه ملت متن توافقنامه را منتشر و در اختیار نمایندگان مجلس قرار گیرد تا موضع تیم مذاکره کننده در امضای توافقنامه روشن شود.

علی لو با بیان اینکه اگر تمام خطوط قرمز در متن توافقنامه رعایت شده باشد ما مکرر دوباره تبریک خواهیم گفت در غیر این صورت پاسخ مردم و نمایندگان مجلس را باید مذاکره کنندگان بدهند.

وی سپس خطاب به نمایندگان مجلس گفت: نمایندگان و همکار محترم از این که این متن در اولین فرصت منتشر و در اختیار نمایندگان قرار بگیرد کوتاه نیایید زیرا دولت وظیفه دارد این متن را در اختیار شما قرار دهد.
منبع:مهر

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.
نظرات بسته شده است.