کد خبر : 102272
تاریخ انتشار : دوشنبه 13 ژوئن 2016 - 2:14

پروژه مشارکتی روشنایی در شهر وایقان افتتاح می شود

پروژه مشارکتی روشنایی در  شهر وایقان افتتاح می شود

شهردار شهر وایقان از افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفتن پروژه بزرگ مشارکتی روشنایی در شهر وایقان همزمان با عید سعید فطر خبرداد.

IMG_8380به گزارش شبسترنیوز علیرضا ابراهیمی در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این مطلب گفت:این پروژه به طول پنج کیلومتر و بطور ضربتی در عرض ده ماه و با هزینه‌ای بالغ بر هفت میلیارد ریال، بدنبال پیگیری های شورای اسلامی شهر وایقان و تلاشهای عوامل شهرداری وایقان و با مشارکت اهالی شهر وایقان و وایقانیهای مقیم تهران، شهرداری و توزیع برق شبستر اجرا شده است.

وی اظهار کرد:در این پروژه که کمربندی شهری (بطول سه کیلومتر)، خیابانهای (امام، بهشتی، رجایی) و مسیر کوره های آجرپزی شهر وایقان را تحت پوشش قرار می دهد از تجهیزات بروز ازجمله تیرهای برق دوازده متری گالوانیزه هشت ضلعی استفاده شده است.

شهردار وایقان  با اشاره به نقش روشنایی در شهرسازی، افرود: روشنایی شهری علاوه بر زیبایی فضای شهری، به روان سازی ترافیک و مهمتر از همه به تأمین امنیت سطح شهر کمک نموده و به تبع آن رفاه و آسایش شهروندان را بدنبال داشته و همچنین یکی از زمینه های اساسی توسعه شهری و از الزامات بنیادی عمران شهری بشمار می آید.

ابراهیمی خاطرنشان کرد: تلاش می کنیم همزمان با روز عید فطر این پروژه بزرگ در شهر وایقان بطور کامل مورد بهره برداری قرار گیرد.

وی در پایان از از مساعدت های فرماندار شهرستان شبستر، تلاشهای ارزنده نیروهای توزیع برق شبستر، اهالی شهر وایقان ، وایقانیهای مقیم تهران، شورای اسلامی شهر وایقان و کارکنان شهرداری وایقان که در اجرای این پروژه شهرداری را یاری رساندند تقدیر و تشکر نمود.

IMG_8386 IMG_8390 IMG_8391 IMG_8364 IMG_8372 IMG_8376

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.