کد خبر : 102050
تاریخ انتشار : جمعه 10 ژوئن 2016 - 22:11

باید با جان و مال خود در دفاع از اسلام تلاش کنیم

باید با جان و مال خود در دفاع از اسلام تلاش کنیم

امام جمعه شبسترگفت:باید به دشمنان وجهانیان ثابت شود که ما ملت ایران در مقابل تمام شیطنتها در دفاع از اسلام وقرآن ساکت نخواهیم ماند واز جان ومال خود در دفاع از اسلام وقرآن دریغ نخواهیم کرد.

DSC07722-1به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در خطبه های اولین نماز جمعه رمضان گفت :ماه مبارک رمضان ماه خودسازی و میهمانی خداوند بربندگان خداست و در این ماه معنوی انسان باید ضمن توبه از تمام گناهان ،خودرا از شر شیاطین دور نگهدارد .

وی اظهار کرد: روزه داران باید نسبت به تلاوت بیشتر قرآن اهمیت خاصی قائل شوند و هیئتهای قرآنی رونق یابند چراکه ما هرچه داریم از قرآن کریم است .امام حسین فدای قرآن وشهید قرآن بود وباید به قرآن وتلاوت قران در این ماه مبارک بیشتراهمیت داده شود همان گونه که شهدای ما با آن سن کم فدای قرآن واسلام شدند ودست طمع دشمنان را از ایران قطع نمودند.

امام جمعه شبستر با اشاره  به شیطنتهای دشمنان در سوریه وعراق  افزود:عربستان به  ظاهر مسلمان به پشتوانه آمریکاو اسرائیل  و… به بهانه دفاع از اسلام در مقابل قرآن قرار گرفته  ودست  به جنایات فجیع در یمن ،سوریه وعراق می زند.

وی اضافه کرد: فلوجه در محاصره  نیروهای عراق درآمدهودر شرف آزادی بود  که آمریکا واسرائیل با شیطنت های جدید خود مانع از آزادی فلوجه از دست داعشی های ملعون شدند .

محمدزاده با بیان اینکه نباید شیطنت های آمریکا را فراموش کنیم تصریح کرد:  باید به دشمنان وجهانیان ثابت شود که ما ملت ایران در مقابل تمام شیطنتها در دفاع از اسلام وقرآن ساکت نخواهیم ماند واز جان ومال خود در دفاع از اسلام وقرآن دریغ نخواهیم کرد و برای زنده ماندن اسلام و قرآن از همه چیزمان خواهیم گذشت تا پرچم اسلام را بادست مبارک حضرت ولی عصر (عج) در سراسر جهان برافراشته سازیم .

امام جمعه شبستر با اشاره  به فرا رسیدن سالروز وفات حضرت خدیجه کبری همسر پیامبر اکرم (ص) گفت:حضرت خدیجه  اولین زنی بود که اسلام را پذیرفت  وتمام دارایش را وقف اسلام کرده ودر اختیار پیامبر قرار داد تا در تقویت وپیشرفت اسلام به کار گیرد .

وی اضافه کرد:امروز نیز باید با جان ومال خود ازاسلام دفاع کنیم و اکنون مسلمانان در سوریه وعراق نیاز دارند که هرچه ازدستمان برمی آید چه جانا وچه مالی وجنسی مدافعان حرمین را یاری وحمایت کنیم  چرا که اگر امروز غفلت کنیم فردادیگر برای جبران دیر خواهد بود .

محمدزاده با تاکید بر اهمیت دفاع از اسلام افزود:بیش از هزار سال است که حوزه های علمیه باشرایط خاص از اسلام دفاع نموده وخواهدنمود وامروز نیاز است حوزه های علمیه دیگری تاسیس شود وباید پایه های اسلام را تقویت نمود همچنان که امام خمینی (ره)در وصیت نامه خود تاکید می کند که از حوزه  های علمیه  حمایت شود ونباید فراموش گردد .

خطیب جمعه شبستر با اشاره به سالروز تاسیس جهاد کشاورزی خاطرنشان کرد: جهاد کشاورزی در وضعیت کنونی با توجه به سخنان  مقام معظم رهبری در مورد اقتصاد مقاومتی می تواند با انتقال تجربیات به کشاورزان در جهت تولیدات محصولات کشاورزی وبسته بندی میوه وسیفیجات  موثر واقع شود تا در بحث صادرات به دیگر کشورهای همسایه در اقتصاد مقاومتی موفق باشیم ودر این راستا مسئولین جهاد کشاورزی ،کشاورزان  و مسئولین باید همدیگر را یاری نمایند .

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.