کد خبر : 102015
تاریخ انتشار : جمعه 10 ژوئن 2016 - 16:20

تلاش جریان نفوذ در تسلط بر خانه ملت با ناکامى مواجه شد

تلاش جریان نفوذ در تسلط بر خانه ملت با ناکامى مواجه شد

امام جمعه صوفیان گفت: مجلس دهم، همانند مجلس نهم داراى اکثریتى انقلابى و علاقه‌مند به گفتمان امام و ارزش‌هاى انقلاب ‌اسلامى است و این بدان‌معناست که نخستین تلاش جریان نفوذ براى تسلط بر خانه ملت با ناکامى مواجه شده اما باید هوشیار بود تا در گام‌هاى پیش رو این جریان نتواند اراده خود را با ابزار قدرت و ثروت بر این مجلس تحمیل نماید.

IMG_7350-590x332-1به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام مردانی پور در خطبه های نمازجمعه این هفته صوفیان با تبریک فرارسیدن ماه مهمانی خدا همه را به احسان و نیکوکاری واطعام نیازمندان فراخوانده و از مردم خواست تا در ماه مبارک رمضان فرصت دعا و نیایش را غنیمت شمرده و از خداومند طلب آمرزش گناهان کنند.

وی  با اشاره به فرارسیدن سالروز اعلام انقلاب فرهنگی و سخنان امام خمینی (ره)اظهارکرد: هویت و موجودیت جامعه؛ فرهنگ‌ است و فرهنگ، اساس ملت است، اساس ملیت یک ملت است، اساس استقلال یک ملت است بی‌شک بالاترین و والاترین عنصری که در موجودیت هرجامعه دخالت اساسی دارد، فرهنگ آن‌جامعه است، اساساً فرهنگ هرجامعه، هویت و موجودیت آن‌جامعه را تشکیل می‌دهد.
مردانی پور با یادآوری سالگرد بمباران وحشیانه جنوب لبنان توسط صهیونیستها افزود: امروز دولت جعلی صهیونیستی در این منطقه مثل یک غده سرطانی است که منطقه را دچار بیماری و آفت کرده و  استکبار تلاش می کنداین غده سرطانی را در منطقه حفظ کند.

وی ادامه داد:وجود این غده سرطانی در این منطقه، مایه جنگ و اختلاف و دودستگی و سیاستهای غلط در این منطقه شده وبرای اینکه این‌را نگه دارند و پایگاه خودشان را در منطقه حفظ کنند، همه توان خودشان را به‌کار می‌برند.

مردانی پور با اشاره به فرا رسیدن  روز جهاد کشاورزی ومنویات مقام معظم رهبری در خصوص اهمیت تولید گفت : در زمینه‌های کار اقتصادی، عمده تلاش را باید روی تولید برد ،اساس مسأله، تولید است.
وی با تبیین محورهاى بسیار مهم سخنان مقام معظم رهبری در سالروز ارتحال حضرت امام خمینى(ره) اظهارداشت: بیانات رهبر معظم انقلاب اسلامی در مراسم بیست و هفتمین سالگرد رحلت امام خمینی(ره) از اهمیت ویژه‌ای برخودار است و رهبر انقلاب به‌طور معمول در مراسم سالگرد امام(ره) سخنان مهم و مؤثری را بیان می‌کنند که در تعیین راه آینده انقلاب اسلامی از اهمیت ویژه‌ای برخوردار است.

امام جمعه صوفیان اضافه کرد: مقام معظم رهبری در سخنان خود با بیان شاخصه‌های انقلابی بودن در ۵ محور، ۶ توصیه اساسی نیز به ملت ایران داشتند که توجه به این توصیه‌ها می‌تواند در بهبود حرکت کشور در وضعیت کنونی مؤثر باشد.
وی افزود رهبر معظم انقلاب، امام خمینی را با عنوان مؤمنِ متعبّدِ انقلابی معرفی کردند و خاطرنشان ساختند: یک

وی با اشاره به مهم‌ترین اولویت‌هاى مجلس و نمایندگان از نگاه رهبر انقلاب‌ اظهارداشت: پیام داهیانه رهبر معظم انقلاب ‌اسلامى به مناسبت آغاز به کار مجلس دهم را مى‌توان منشور مطالبات نظام اسلامى از قوه مقننه در چهار سال پیش رو دانست و ایشان در این پیام به یک وظیفه انقلابى و دو اولویت مهم مجلس دهم اشاره کردند که ضرورى به نظر مى‌رسد پیرامون آن مداقه و تأمل صورت پذیرد.

مردانی پور ادامه داد:سناریوى «تغییر سیرت و هویت حقیقى نظام اسلامى» چندى است که در دستور کار دشمن قرار گرفته و بنیان آن بر مبناى تهى کردن کالبد جمهورى اسلامى از روح حقیقى گفتمان انقلابى است و عجیب نیست که یکى از مهم‌ترین توصیه‌هاى رهبر معظم انقلاب و نیز دغدغه دلسوزان جبهه انقلاب، ایستادگى در برابر جریان نفوذ و مهار پروژه اصلى آن یعنى تغییر هویت جمهورى اسلامى است و یکى از مهم‌ترین کانون‌هاى مقاومت در برابر سناریوى تغییر هویت، مجلس شوراى اسلامى باشد که به‌دلیل دو نقش ویژه خود، یعنى «تقنین» و «نظارت»، جایگاه تعیین‌کننده‌اى در سیاست سد نفوذ نظام سلطه دارد.

وی افزود: ترکیب منتخبان مجلس دهم نشانگر آن است که مجلس دهم، همانند مجلس نهم داراى اکثریتى انقلابى و علاقه‌مند به گفتمان امام و ارزش‌هاى انقلاب ‌اسلامى است و این بدان‌معناست که نخستین تلاش جریان نفوذ براى تسلط بر خانه ملت با ناکامى مواجه شده اما باید هوشیار بود تا در گام‌هاى پیش رو این جریان نتواند اراده خود را با ابزار قدرت و ثروت بر این مجلس تحمیل نماید.

مردانی پور  با اشاره به فرارسیدن وفات حضرت خدیجه (س)خاطرنشان کرد: حضرت خدیجه کسی‌ است که ۲۵ سال در کنار پیامبر زندگی کرد و معمولاً برای هر دین وشریعت جدید و برای هر رهبر، داشتن پشتوانه سیاسی و اقتصادی ضروری است تا یک قدرت ظاهری داشته باشد تا مردم در برابر دعوتها و سخنان آن رهبر، مطیع باشند و سر تعظیم فرود بیاورند.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.