کد خبر : 101969
تاریخ انتشار : جمعه 10 ژوئن 2016 - 11:47

تداوم سرمربیگری دایی به عنوان چهاردهمین مربی تاریخ ۱۳ ساله باشگاه صبا

تداوم سرمربیگری دایی به عنوان چهاردهمین مربی تاریخ ۱۳ ساله باشگاه صبا

علی دایی در شانزدهمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور برای دومین فصل متوالی هدایت تیم فوتبال صبای قم را در جام خلیج فارس انجام می‌دهد.

به گزارش شبستر خبر به نقل از فارس، در شرایطی که کمتر از دو ماه دیگر تا آغاز شانزدهمین دوره مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران زمان باقی مانده است، تیم فوتبال صبای قم در مقایسه با دوره قبل لیگ برتر به موقع و کمی سریع‌تر اقدام به آغاز برنامه‌های متنوع خود به منظور حضور پرقدرت در لیگ جدید کرده است.

این باشگاه اواسط هفته با حامی مالی فصل گذشته خود یعنی شرکت هواپیمایی زاگرس خداحافظی رسمی انجام داد و از توافق با یک حامی مالی جدید برای فصل شانزدهم مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور خبر داد و بدون تغییر در کادر فنی وارد اقدامات لازم برای حضور قوی در لیگ جدید شد.

همانگونه که انتظار می‌رفت صبای قم هیچ تحولی در کادر فنی خود ایجاد نکرد و بهترین گلزن جهان، ‌سرمربی تیم ملی فوتبال کشورمان و یکی از ۴۹ اسطوره فوتبال دنیا یعنی علی دایی همچنان به عنوان نفر نخست کادر فنی تیم فوتبال صبا فعالیت خود را ادامه می‌دهد.

دایی که در لیگ پانزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر کشور، رابطه بهتری نسبت به سال‌های گذشته بین مردم قم، هواداران و علاقمندان به فوتبال و باشگاه صبا ایجاد کرد، در دوره پانزدهم لیگ برتر فوتبال عملکرد قابل قبولی با صبای قم داشت و تداوم همکاری بین وی و باشگاه صبا مورد علاقه مردم قم نیز بود.

این مربی با تجربه و کاردان در شرایطی نه‌چندان مساعد پیش از شروع فصل ۹۵ – ۱۳۹۴ لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور هدایت نماینده فوتبال استان قم را بر عهده گرفت و در حالی که اکثر کارشناسان لیگی سخت و طاقت‌فرسا را برای دایی و صبا پیش‌بینی می‌کردند، اما دایی با صبای قم بین هفت تیم بالای جدول ۱۶ تیمی پانزدهمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران جای گرفت.

دایی در لیگ پانزدهم فوتبال باشگاه‌های برتر ایران با صبای قم موفق به کسب ۹ پیروزی، ۱۵ تساوی و ۶ باخت شد و در حالی که تا آخرین هفته‌ها شانس کسب سهمیه لیگ قهرمانان فوتبال باشگاه‌های آسیا را نیز داشت در نهایت به مقام هفتم دست یافت.

صبای قم با هدایت این مربی عنوان سومین خط دفاع برتر لیگ پانزدهم فوتبال ایران را به دست آورد و در حالی که نیم‌فصل دوم بهترین گلزن خود را برای ۱۳ هفته متوالی در اختیار نداشت و بارها با مصدومیت و محرومیت بازیکنان کلیدی و مطرح مواجه شد، اما انسجام خود را حفظ کرد و با رتبه‌ای بهتر از سه دوره متوالی قبل حضور صبا در لیگ برتر که عنوان دهمی و نهمی برای این تیم رقم خورده بود، به مقام هفتم لیگ پانزدهم دست یافت.

در شرایطی که دوره جدید مسابقات لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران از روز ششم مرداد ماه آغاز می‌شود، صبای قم با هدایت علی دایی وارد لیگ شانزدهم می‌شود و دایی بعد از هدایت تیم‌های لیگ برتری سایپا تهران، پرسپولیس تهران و راه‌آهن تهران، برای دومین سال متوالی هدایت صبا را در جام خلیج‌فارس انجام خواهد داد.

این در حالی است که صبای قم از ۱۵ دوره لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور در ۱۲ دوره آن حضور داشته و در سیزدهمین سال تاریخ فعالیت خود در بالاترین سطح رقابت‌های باشگاهی فوتبال ایران، علی دایی را به عنوان چهاردهمین مربی تاریخ این باشگاه روی نیمکت خود می‌بیند.

برچسب ها : ، ،

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.