کد خبر : 101918
تاریخ انتشار : پنج‌شنبه 9 ژوئن 2016 - 20:40

دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در خامنه برگزار می شود

دوره‌های آموزشی فنی و حرفه‌ای در خامنه برگزار می شود

شهردار خامنه از برگزاری کلاس‌های حرفه آموزی و خود اشتغالی با همکاری شهرداری خامنه و مرکز فنی و حرفه‌ای شبستر در شهر خامنه خبرداد.

shahredare-khamane-1-257x300 (1)به گزارش شبسترنیوز، کلاس‌های حرفه آموزی و خود اشتغالی جهت کارآفرینی و توانمند سازی جوانان و افزایش مهارت‌های حرفه‌ای با همکاری شهرداری خامنه و مرکز فنی و حرفه‌ای شبستر در شهر خامنه برگزار می‌گردد.

شهردار خامنه در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این مطلب افزود: بی شک یکی از راه‌های رسیدن به اقتصاد مقاومتی توجه به بحث درون‌زایی این اقتصاد و حمایت از تولید داخلی و هم‌افزایی در راستای توانمندسازی جوانان برای ورود به عرصه تولید و کار آفرینی می‌باشد و در همین راستا و در جهت اجرای منویات مقام معظم رهبری(مد ظله العالی) کلاس‌های مذکور را با همکاری مرکز فنی و حرفه‌ای شبستر در شهر خامنه برگزار می‌نماییم.

شهردار خامنه با اشاره به عقد تفاهم‌نامه با این مرکز، ادامه داد: دوره‌های متنوعی از جمله؛ برقکاری، جوشکاری، لوله‌کشی، ایمنی، پرورش قارچ، پرورش زنبور عسل، تولیدی لباس، رایانه‌کار و … جهت مهارت آموزی جوانان و اقشار مختلف در نظر گرفته شده است که امیدواریم ضمن توانمندسازی و افزایش مهارت‌های حرفه‌ای نیروی انسانی شاغل در بخش‌های صنعت، خدمات وکشاورزی موجبات ایجاد انگیزه کارآفرینی و اشتغال‌زایی و خود اشتغالی برای جوان عزیز را فراهم نمائیم.

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.