کد خبر : 101759
تاریخ انتشار : چهارشنبه 8 ژوئن 2016 - 2:07

برگزاری برنامه های فرهنگی مذهبی ویژه ماه رمضان در دانشگاه آزاد اسلامی صوفیان

برگزاری برنامه های فرهنگی مذهبی ویژه ماه رمضان در دانشگاه آزاد اسلامی صوفیان

همزمان با فرارسیدن ماه مبارک رمضان، پنجمین دوره طرح «رمضان، بهار قرآن» و کارگاه تفسیر سوره حجرات در دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان آغاز شد.

به گزارش شبسترنیوز ، حجت الاسلام فرهاد عابدی  با تبریک فرا رسیدن ماه پرفیض و برکت رمضان گفت:کارگاه تفسیر سوره حجرات ، برنامه روزانه تلاوت نور، مسابقه حفظ سوره مبارکه حجرات برای دانشجویان و کارکنان واستادان و خانواده هایشان و برگزاری کرسی های تلاوت قرآن  با حضور قاریان استانی و… از مهم ترین برنامه های پیش بینی شده برای ماه رمضان است.

وی اظهارکرد: اعضای هیئت‌علمی و کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی صوفیان با ثبت‌نام در این کارگاه می‌توانند در کارگاه آموزشی شرکت کنند که در صورت کسب حداقل امتیاز ۶۰ از ۱۰۰ برای آنان از طرف دفتر مطالعات آموزش نیروی انسانی دانشگاه با عنوان آشنایی با تفسیر سوره حجرات به مدت ۳۲ ساعت  گواهی صادر شده و از برگزیدگان تقدیر می شود.

مسئول دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد صوفیان،زمان برگزاری کارگاه را بعد از نماز ظهر و عصر در نمازخانه واحد عنوان کرد و افزود: زمان و محل برگزاری مسابقات و سایر برنامه‌ها متعاقباً اعلام خواهد شد که از هم‌اکنون ثبت‌نام آن‌ها در دفتر فرهنگ اسلامی واحد انجام می‌شود.

عابدی خاطرنشان کرد : طبق بخشنامه اعلامی منابع این کارگاه آموزشی، مجمع‌البیان فی تفسیر القرآن اثر شیخ طبرسی؛ المیزان فی تفسیر القرآن اثر علامه طباطبایی و تفسیر نمونه اثر آیت‌الله مکارم شیرازی و تفسیر نور اثر استاد قرائتی(به‌عنوان منبع اصلی برای آزمون) می‌باشند. و همه شرکت‌کنندگان در طرح باید در آزمون پایانی دوره که از سوی کانون قرآن و عترت برگزار می‌شود، شرکت کنند

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.