کد خبر : 101465
تاریخ انتشار : یکشنبه 5 ژوئن 2016 - 19:12

طرح محسنین در شهرستان شبستر برگزار می شود

طرح محسنین در شهرستان شبستر برگزار می شود

مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره) شبستر از اجرای طرح محسنین در راستای کمک به محرومان نیازمند دارای ‏سرپرست شهرستان شبستر خبرداد.

photo_2016-06-05_18-13-24به گزارش شبسترنیوز امیر شبان شبستری در گفتگو با خبرنگار ما با اعلام این مطلب گفت:طرح محسنین طرحی است که مردم می توانند با استفاده از این طرح به طور مستقیم به یک یا چند تن از کودکان ، که  سرپرست خانوادهایشان مشکل دارند هر مقدار که می توانند کمک کنند و تحت تکفل قرار دهند.

وی اظهارکرد:خانواده هایی که به آنان کمک می شود سرپرستشان از کار افتاده ، بیمار، بد سرپرست،زندانی ،سرباز ،متارکه، مطلقه ، دارای معلولیت ،فوت شده و… هستند.

مدیرکمیته امداد امام خمینی(ره)شبستر افزود: مردم شهرستان شبستر می توانند به کودکان بی سرپرست یا بد سرپرست در شهر یا روستای مورد نظرشان کمک کنند.

شبان شبستری ادامه داد:در این طرح ، اطلاعات فردی و مشخصات حساب بانکی  کودک مورد نظر تحت سرپرستی کمیته امداد در اختیار خیران نیکوکار قرار می گیرد و افراد می توانند به سلیقه خود از میان آنان، کودکی را به سرپرستی بپذیرند.
وی افزود: این افراد هر مبلغی را که مایل باشند به حساب کودک یا کودکان تحت سرپرستی واریز می کنند و محدودیتی در مبلغ یا تعداد کودکان وجود ندارد.
وی در بخش دیگر سخنان خود اظهارداشت: درطرح همیان حضرت علی (ع)  به مناسبت فرا رسیدن ماه مبارک رمضان ماه میهمانی خدا  و به تبعیت از سنت حسنه حضرت علی (ع) در اطعام نیازمندان بسته های جیره خشک در بین خانواده های نیازمند توزیع می شود که خیرین در این راستا نیز میتوانند با اهدای صدهزار تومان به هر خانواده در تهیه مواد غذایی ماه رمضان این خانواده ها مشارکت نمایند.
مدیر کمیته امداد امام خمینی(ره)شهرستان شبستر در بخش پایانی سخنان خود با دعوت از مردم خیر و فرهنگ دوست شهرستان شبستر جهت مشارکت در این طرح ها خاطرنشان کرد:خیرین می توانند جهت کسب اطلاعات بیشتر به کمیته امداد شبستر مراجعه کرده و یا با شماره ۰۹۱۴۴۷۱۰۵۵۹ در تماس باشند.
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.