کد خبر : 100958
تاریخ انتشار : جمعه 3 ژوئن 2016 - 16:08

خط و مشی امام خمینی(ره) به نسل جوان امروز و آینده معرفی شود

خط و مشی امام خمینی(ره) به نسل جوان امروز و آینده معرفی شود

امام جمعه شبستر گفت:امام خمینی(ره) با فکر اسلامی و انقلابی جایگاه ، منزلت و تداوم انقلاب اسلامی را پیش بینی کردند وتمام مردم و مسئولین برای ادامه راه صحیح امام(ره) با رهبری مقام معظم رهبری باید بر راه ایشان پایبند باشند.

DSC05793-1-1-1به گزارش شبسترنیوز حجت الاسلام محمدزاده در نمازجمعه این هفته شبستر با اشاره به اهمیت وجود علما در جامعه اسلامی و تاکیدبر آن در روایات گفت:علما ،امین پیامبران در بین بندگان خداوند هستند .

وی با تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی(ره) اظهارکرد:امام خمینی(ره) جزو مصادیق آیات و روایات است که با عمل خود،علم خود را اثبات کرده و اعمال امام(ره) در تداوم راه پیامبران و ائمه اطهار(ع) بوده و ایشان یکی از مصادیق بارز انبیاء الهی و ائمه بود.

محمدزاده افزود:امام خمینی(ره) به دنیا نشان داد که دین اسلام،قدرت و جرأت اداره جامعه بشری را دارد و دنیا متوجه شد که مکتب اسلام،قرآن و اهل بیت(ع) لیاقت اداره جامعه را دارد .

امام جمعه شبستر با اشاره به مردم سالاری دینی گفت:در جامعه اسلامی مردم بر اساس دین اسلام می توانند در پیروی از دین تا آخرین نفس حضور داشته باشند و ملت تاکنون  در تمام عرصه ها و صحنه ها حضور یافته اند.

وی  با اشاره به ویژگی های امام خمینی(ره) از نظر مقام معظم رهبری تصریح کرد:امام خمینی(ره) مؤمن متعهد انقلابی است و  باید به نسل جوان امروز و آینده ،خط و مشی و راه امام خمینی(ره) را معرفی کنیم.

محمدزاده اضافه کرد: امام خمینی(ره) با فکر اسلامی و انقلابی جایگاه ، منزلت و تداوم انقلاب اسلامی را پیش بینی کردند وتمام مردم و مسئولین برای ادامه راه صحیح امام(ره) با رهبری مقام معظم رهبری باید بر راه ایشان پایبند باشند.

امام جمعه شبستر با اشاره به انتخاب مقام معظم رهبری بعد از ارتحال امام (ره) از سوی مجلس خبرگان رهبری افزود:با انتخاب ایشان تمام نقشه ها و توطئه های دشمنان خنثی شد و این عنایت خداوند بود و مجلس خبرگان رهبری همیشه به موقع و هوشمندانه در مسیر انقلاب اسلامی به وظایف خود عمل کرده است.

وی با اشاره به سالگرد قیام خونین ۱۵ خرداد ماه گفت:قیام ۱۵ خرداد نقطه عطف و سرآغاز و مبدأ حرکت  انقلاب اسلامی است و باید توجه کنیم که در سایه خون شهدا و زحمات ایثارگران، انقلاب اسلامی بدست آمده است.

محمدزاده در بخش دیگر سخنان خود با تأکید بر زنده نگهداشتن یاد و خاطره شهدا  و آشنایی جامعه با تاریخ انقلاب اسلامی افزود:دشمن تلاش می کند  در نسل امروز و آینده انقلابی بودن و معنویت را کمرنگ کند و دشمنان از اندیشه انقلاب اسلامی می ترسند و نباید سرمایه های معنوی خودمان را فراموش کنیم.

خطیب جمعه شبستر با اشاره به فرا رسیدن ماه ضیافت الهی خاطرنشان کرد:باید تلاش کنیم که به صورت پاک وارد این ماه شده و در این ماه مبارک به فکر فقرا و یتیمان نیز باشم .

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.