کد خبر : 10056
تاریخ انتشار : جمعه 25 جولای 2014 - 16:19

اگر اسرائیل توان لازم را در مقابل ایران دارد ، جواب جبهه مقاومت را در عرصه موشکی بدهد

اگر اسرائیل توان لازم را در مقابل ایران دارد ، جواب جبهه مقاومت را در عرصه موشکی بدهد

به گزارش شبستر نیوز ،پس از راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس و قبل از ایراد قطعنامه جهت دفاع از مردم مظلوم غزه سرهنگ حسن پور فرمانده سپاه شبستر در محل برگزاری نماز جمعه صوفیان سخنرانی کردند. وی در ابتدا سخنان خود با محکوم کردن کشورهای مستکبر به ویزه اسرائیل و آمریکا  گفت : اسرائیل

به گزارش شبستر نیوز ،پس از راهپیمایی با شکوه روز جهانی قدس و قبل از ایراد قطعنامه جهت دفاع از مردم مظلوم غزه سرهنگ حسن پور فرمانده سپاه شبستر در محل برگزاری نماز جمعه صوفیان سخنرانی کردند.

وی در ابتدا سخنان خود با محکوم کردن کشورهای مستکبر به ویزه اسرائیل و آمریکا  گفت : اسرائیل با به راه انداختن جنگ و خونریزی و کشتار کودکان و زنان بی گناه می خواهد به اهداف خود در منطقه برسد و ادعای آن را هم دارد که می خواهد با این کارها خاورمیانه جدید بوجود بیاورد  ولی آن را بداند که خاورمیانه ای بوجود خواهد آمد که مقام معظم رهبری فرموده اند نه خاورمیانه ای که خواست آنهاست.

وی هدف از تاسیس رژیم جنایتکار صهیونیستی را تنها برای حضور دائمی و تامین منافع برخی از کشورهای غربی برشمرد و تاکید کرد: امریکا با تاسیس و پایه گذاری غده سرطانی یعنی اسرائیل به دنبال رسیدن به اهداف خود در منطقه خاورمیانه بوده و هستند.

حسن پورتصریح کرد:  استکبار جهانی بزرگترین دشمن خود را مسلمانان میدانند و به همین منظور در کشورهای اسلامی با ایجاد ناامنی به دنبال تامین منافع خود است.

وی افزود: امام خمینی(ره) با نامگذاری آخرین جمعه ماه مبارک رمضان به نام روز قدس می خواستند جهان اسلام همواره بیدار باشند ومسئله فلسطین را فراموش نکنند و با اتحاد و همبستگی در جهت نابودی اسرائیل حرکت کنند.

وی بیان داشت: اسرائیل در چند سال اخیر بارها با جنگ های نابرابری که علیه مردم بی گناه غزه به اجرا گذاشته است هر بار هم مجبور به عقب نشینی شده و با روسیاهی منطقه را ترک کرده و این بار نیز مردم فلسطینی با مقاومت و نثار خون خود درس خوبی را به آنها خواهند داد.

حسن پور خاطرنشان کرد: روزگاری اسرائیل به افسانه ای شکست ناپذیر تبدیل شده بود ولی با وحدت همه نیروهای فلسطینی این افسانه شکست خورده و پیروزی های پی در پینیروهای حماس و مقاومت درس های بزرگی را به آنها داده است.

حسن پور در خصوص تحولات اخیر در کشورهای ، سوریه و عراق گفت: گروه های افراطی دست پروده آمریکا و رژیم صهیونیستی با به آشوب کشاندن و اختلاف افکنی بین امت اسلامی می خواهند منافع اربابان خود را تامین کنند.

سرهنگ حسن پور با کوچک برشمردن رژیم غاصبی مانند اسرائیل افزود:بعضا مطرح می نمایند که اسرائیل ایران را تهدید می کند؟!اگر توان لازم را دارد که ندارد جواب جبهه مقاومت را در عرصه میدانی و موشکی بدهد که در مانده است ،  توان دفاعی ایران برای دشمنان بزرگ طراحی و پیش بینی شده است نه رژیمی مانند اسرائیل.

وی اظهار داشت: اکنون اسرائل شاهد باشد که مردم ایران اسلامی با حضور پر شور خود در راهپیمایی روز قدس ضمن اعلام وحدت با مردم بی دفاع فلسطین بر مقاومت در مقابل دشمنان اسلام تاکید کردند

برچسب ها :

ناموجود
ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.