کد خبر : 100205
تاریخ انتشار : سه‌شنبه 31 می 2016 - 2:45

لغو فوری مراسم معارفه رئیس فعلی اوقاف شبستر به عنوان رئیس اداره اوقاف هشترود در لحظه آخر

لغو فوری مراسم معارفه رئیس فعلی اوقاف شبستر به عنوان رئیس اداره اوقاف هشترود در لحظه آخر

لغو فوری مراسم تودیع و معافه روسای قدیم و جدید اداره اوقاف شهرستان هشترود در لحظات آخر دارای نکات مبهمی است که نیاز است مسئولان مربوطه پاسخ قانع کننده تری داشته باشند.

به گزارش شبسترنیوز به نقل از سایت محلی پیک هشترود، روز پنج شنبه (۶ خرداد) قرار بود مراسم تودیع و معارفه ای برگزار شود که در آن از تلاش های چندماهه احمد سیف سرپرست دفتر نمایندگی اوقاف هشترود تقدیر شود و حجت الاسلام محمد پرورشی رئیس فعلی اداره اوقاف و امورخیریه شهرستان شبستر نیز به عنوان سرپرست جدید این دفتر معرفی شود. اما این مراسم علیرغم حضور تعدادی از مدعوین در محل جلسه لغو شده بود.

 

دعوت

لغو جلسه یک روز قبل اعلام شده بود/ نیاز به رایزنی بیشتری داریم

 

رحیم عبدالجباری مدیر روابط عمومی اداره کل اوقاف و امور خیریه استان در گفتگو با خبرنگار پیک هشترود در مورد علت لغو این مراسم گفت: لغو این مراسم بصورت فوری هم نبود بلکه از روز قبل به مسئولان شهرستان اطلاع داده شده بود اگرچه دفتر این اداره در هشترود نسبت به اعلام لغو این مراسم به مدعوین کوتاهی کرده است.

وی افزود: زمان جدید مراسم تودیع و معارفه نیز در روزهای آتی اعلام خواهد شد.

عبدالجباری در مورد احتمال تغییر در گزینه سرپرستی جدید نیز اظهار داشت: البته گزینه فعلی تغییر نکرده ولی نیاز است رایزنی ها و همفکری های بیشتری در این زمینه صورت گیرد.

 طبق شنیده ها حجت الاسلام پرورش چهارشنبه ۵ خرداد ماه از اوقاف شبستر رفته بود که روز شنبه ۸ خرداد ماه به اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان شبستر برگشته و در جلسه روز یکشنبه شورای اداری شهرستان شبستر نیزحضور یافته بود .

 

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.