کد خبر : 100164
تاریخ انتشار : دوشنبه 30 می 2016 - 23:36

مسئولین،تکریم و احترام به مردم را سرلوحه کارشان قرار دهند

مسئولین،تکریم و احترام به مردم را سرلوحه کارشان قرار دهند

فرماندارشبستر گفت:مسئولین باید تکریم و احترام به مردم را سرلوحه کارشان قرار داده و در حل مشکلات و آسان سازی امورات اداری مردم تلاش کنند.

فرماندار-شبستربه گزارش شبسترنیوز ،سید سعید کاشانی در نشست مشترک شورای اداری و روابط عمومی های شهرستان شبستر با تأکید بر گسترش فرهنگ اسلامی گفت:دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی برای جلوگیری از گسترش فرهنگ اسلامی گروه های مختلف تکفیری از جمله داعش را ایجاد کرده اند .

وی اظهارکرد:نظام جمهوری اسلامی با اقتدار و عزت و در نهایت امنیت معادلات دنیا و منطقه را بهم زده و یکی از قدرت های برتر منطقه تبدیل شده است و این را مدیون امام خمینی(ره) و همه شهدا هستیم.

فرماندار شبستر با اشاره به توطئه های دشمنان اظهارداشت:ملت ایران اسلامی با همبستگی و وحدت ملی و اسلامی از حریم انقلاب اسلامی دفاع می کنند.

کاشانی با گرامیداشت فرا رسیدن سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) افزود: انتظار این است که مراسمات  این ایام با شکوه تر از سال های گذشته  برگزار شده و سیره و آرمان های امام خمینی(ره)در جامعه بازخوانی شود.

وی با تقدیر از زحمات سربازان گمنام امام زمان(عج) گفت:این سربازان به صورت گمنام و ناشناخته در کنار نیروی های مسلح و قوه قضائیه در تأمین امنیت کشور فعالیت و تلاش می کنند وامنیت و آرامش فعلی را مدیون آنها هستیم.

فرماندار شبستر با اشاره به حضور بیش از ۸۲ درصد مردم شهرستان شبستر در انتخابات مجلس شورای اسلامی تاکید کرد:مردم با حضور خود در صحنه انتخابات اعلام کردند که پای انقلاب اسلامی ،شهدا و مدافعین حرم ایستاده اند و برگ  زرینی در تاریخ شهرستان شبستر ثبت شد.

وی در بخش دیگر سخان خود با تقدیر از تلاش های علی علیلو نماینده دوره نهم مجلس شورای اسلامی در طول ۴ سال برای  معصومه آقاپور علیشاهی نماینده دوره دهم ، آرزوی توفیق کرد.

رئیس شورای اداری شهرستان شبستر با تأکید بر تکریم و احترام مردم در ادارات شهرستان شبستر خاطرنشان کرد:مسئولین باید تکریم و احترام به مردم را سرلوحه کارشان قرار داده و در حل مشکلات و آسان سازی  امورات اداری مردم تلاش کنند.

فرماندار شبستر در پایان با اشاره به اهمیت سرمایه گذاران  بخش خصوصی در توسعه شهرستان تأکید کرد: از ادارت مربوطه انتظار  می رود نسبت به ایجاد زیرساخت های مورد نیاز و همچنین صدور مجوزهای لازم در اسرع وقت اقدام کنند تا سرمایه گذاران تمایل بیشتری جهت فعالیت در این شهرستان داشته باشند.

 گفتنی است تجلیل از مسئولین ادارات و روابط عمومی های نمونه شهرستان شبستر و تشریح اهداف ستاد پشتیبانی از جبهه مقاومت اسلامی از دیگر برنامه های این نشست بود.

 

ارسال نظر شما
مجموع نظرات : 0 در انتظار بررسی : 0 انتشار یافته : ۰
  • نظرات ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط مدیران سایت منتشر خواهد شد.
  • نظراتی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد.
  • نظراتی که به غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نخواهد شد.

این سایت از اکیسمت برای کاهش هرزنامه استفاده می کند. بیاموزید که چگونه اطلاعات دیدگاه های شما پردازش می‌شوند.